Foto: Z. Jacobs / Shutterstock.com
Fieldmarketing krijgt in 2018 te maken met een interessante vastgoedontwikkeling. Waar horecagebieden en winkelstraten eerst nog niet zo innig hand in hand gingen, lijken zij elkaar nu namelijk gevonden te hebben. Hiermee worden de stadscentra levendiger: er vindt een kruisbestuiving plaats tussen beiden waardoor shoppen en gezelligheid in 1 koker gaan en er meer reuring ontstaat. Tijd voor gerichte actie(marketing) dus!
Actiemarketing in de stadscentra
Plekken waar veel mensen samenkomen, zijn places to be voor merken die hun product aan de man willen brengen. Of het nou gaat om een sampling promotiecampagne, een promotieteam dat gaat flyeren of een roadshow. Het is de ideale locatie voor een groot bereik in combinatie met de persoonlijke benadering. Dat gezicht met die glimlach, dat verhaal bij die flyer. Met die flyer en die sampling willen wij de consument namelijk aanzetten tot actie zoals de het woord al doet vermoeden. En laat activatiebureau Dutch Moving Media daar nou net de beste in zijn!
De ideale setting voor een promotiecampagne
Onze promotiemedewerkers zijn getraind om een moment van rust te creëren bij de shopfanaten. Een minuutje van hun tijd, een pas op de plaats tijdens de route. Laat dat maar aan onze promotieteams over. Het wordt wèl vele malen interessanter als de horeca gelegenheden deze rust al een beetje voor ons creëren. Een gesprekje tijdens – of onderweg naar een welverdiend kopje koffie zal veel gehaast wegnemen. Meer aandacht dus voor jouw product. Niet alleen bereiken we de shoppers die vaak onderweg zijn naar hun volgende aanwinst, (shoppen smaakt namelijk naar 1 ding; naar meer) daarbij boren we ook de doelgroep aan die uitsluitend kwam voor dat kopje koffie. En dan zijn onze communicaief sterke promotiemedewerkers de beroerdste niet om de koffieleuters ook te benaderen met de promotiecampagne.
Don’t hesitate… Activate!
Lang verhaal kort: door de versmelting van horeca en winkelcentra worden vele gebieden in Nederland lui lekker land voor de fieldmarketing. Het brengt de vele doelgroepen op één centrale plek samen. Zet jouw promotiecampagne dan ook gericht in. Activatiebureau Dutch Moving Media voorziet je graag van een actueel advies over de beste gebieden om je doelgroep optimaal te bereiken met fieldmarketing.
De gebieden transformeren in plekken waar men shopt maar ook de gezelligheid van de stad opzoekt en meer rust voelt tijdens het shoppen. Jij moet die rust alleen juist niet voelen nu. Don’t hesitate… Activate!