Sony PlayStation laat de harten van gameliefhebbers richting de feestdagen sneller kloppen met de PlayStation 4 Experience Tour. PlayStation biedt hen voor het eerst in Nederland de mogelijkheid om te gamen in een PS4 pop-up store op een unieke locatie in verschillende winkelcentra. De PlayStation 4 Experience is het resultaat van de samenwerking tussen PlayStation en Dutch Moving Media.
Winkelwalhalla Rotterdam Alexandrium heeft de eer om de tour te openen. In de PS4 pop-up store van maar liefst 24m2 kan de gameliefhebber zijn hart ophalen. De 14 PlayStation 4 consoles en tal van nieuwe games zijn daar beschikbaar om de Playstation Experience te ervaren. De merkambassadeurs van Dutch Moving Promotions voorzien alle enthousiastelingen van een plek. Tijdens de PS4 Experience Tour zijn de nieuwste games beschikbaar. Probeer bijvoorbeeld Uncharted: The Nathan Drake Collection — Treed in de voetsporen van ’s werelds grootste schatjager en ontdek drie van de hoogst beoordeelde spellen ooit, voor het eerst gebundeld en opnieuw gemaakt voor PS4.
Dutch Moving Media is verantwoordelijk voor de gehele realisatie van de PlayStation 4 Experience Tour. “Door ons uitgebreide netwerk met vastgoedeigenaren en ons continue streven naar top kwaliteit, wordt de PS4 pop-up store op exclusieve A1-locaties gerealiseerd. Wij zijn er in geslaagd om een pop-up store te vestigen in de beste en drukst bezochte winkelcentra van Nederland in de drukste periode van het jaar”, aldus Pierluigi Jorritsma, directeur van Dutch Moving Media.
De PS4 pop-up store staat van vrijdag 27 november tot en met zaterdag 5 december in het Alexandrium Rotterdam en van vrijdag 18 december tot en met donderdag 24 december in het Piazza Eindhoven. Kom jij langs om de PlayStation 4 te ervaren?