Scroll Top

Geo Insight Targeting

Lees hier alles over onze Geo Insight Targeting
EIGENSCHAPPEN
Wat

Geo Insight Targeting

WAAROM

Door het traceren en analyseren van de doelgroep kunnen we deze doelgroep nauwkeurig targetten

Extra

Te combineren speciaal ontworpen online  gameification spellen

PRIJS

Op aanvraag

Geo Insight Targetting

TRACEREN DOELGROEP
Bundelen van locatie signalen (GPS, GSM, WIFI, etc) tot 1m nauwkeurig.
Profiel gegevens verzamelen (leeftijdsrange, geslacht etc).
Realtime en tot 90 dagen terug locatie bewegingen in kaart brengen.
Relevante data verzamelen uit locatiebewegingen (interesses, koopgedrag, lifestyle kenmerken, etc).

ANALYSEREN DOELGROEP
We zien precies wie/wanneer op de activatie locatie is geweest.
Door data/tijden/profielen en locatie te bundelen kan de doelgroep nauwkeurig getarget worden.
Alle data is GDPR proof en wordt omgezet naar een anonieme advertentie ID.

ADVERTEREN (SPECIFIEKE DOELGROEP)
De geselecteerde doelgroep ontvangt in-app advertising campagnes op de telefoon

Campagnes zichtbaar in de apps die ze het meeste gebruiken.
Doelgerichte traffic naar landingspagina of website (bijvoorbeeld Scoupy).
Adverteren op ieder gewenst moment.

ACTIVEREN (SPECIFIEKE DOELGROEP)
We blijven geselecteerde ID’s volgen om te zien wie de activatie of de winkel daadwerkelijk bezoekt.

Omdat we precies weten wie de activatie bezocht heeft kunnen we ze ook na de activatie nogmaals een call to action of aanbieding sturen met link naar een landingspagina of website.

HOE ZIET DAT ER IN DE PRAKTIJK UIT?

FASE 1 – WINKELSCAN

  • Samenstellen van de top 200 winkels op basis van traffic in de winkels op piekmomenten
  • Tegelijk maken we een nauwkeurige doelgroep analyse voor het merk

FASE 2 – AANKONDIGING ACTIVATIE

  • We vangen telefoons van tevoren op specifieke locaties op.
  • In-app campagne voor naderende activatie. Kliks op de advertentie landen op een specifieke landingspagina.

Doel: Activatie aankondigen en awareness verhogen én om later te kunnen retargeten.

 FASE 3 – REAL TIME ROND ACTIVATIE

  • Real-time advertising tijdens activatie in de stad van de activatie.
  • Kliks op de advertenties landen op een interactieve kaart die de snelste weg naar de activatie locatie wijst.
  • We laten de activatie vast zien ter herkenbaarheid.

Doel: Traffic generen naar KOAM activatie en footfall in de winkel meten

FASE 4 – RETARGETING VANUIT ACTIVATIE

  • In-app campagne in de twee opvolgende weken met meer informatie over de KOAM producten op alle telefoons die we gedurende de activatie hebben gezien.
  • Kliks op de advertenties landen op de specifieke landingspage, waar bezoekers diverse producten met korting kunnen aanschaffen.

Doel: Conversie naar o.a. webpagina > Sales