Scroll Top


OVER ONS

OVER Dutch MOVING MEDIA

Bij promotiebureau Dutch Moving Media is het altijd feest!

Activeren? Wij doen niets liever! Geen flyer te veel, geen campagne te guerrilla. Wist jij dat wij expert zijn in het realiseren van campagnes voor de automotive branche? Wij houden van nieuwe uitdagingen aan de horizon en van gas geven. Logisch dus eigenlijk.

Onze promotors hebben hun activatiesporen ruimschoots verdiend op uiteenlopende campagnes. Fieldmarketing, flyeren, sampling, productdemonstraties. We’ve got it all. Promoten is een vak apart. Een lach moet echt zijn, een verhaal oprecht, een activatie om over naar huis te schrijven. Onze promotors weten dat en snappen dat.

Anders nog? Zeker! Wij leiden graag en doen dat het liefst in jouw banen. Maar wij kunnen meer: wij zijn behoorlijk creatief, al zeggen we het zelf. Out of the box, in the box, in die banen van jou of in die van onszelf, lekker gek of doe maar normaal. Geef ons een startpunt, een beetje tijd, sterke koffie (wij hebben de lekkerste!) en wij verrassen jou met een ludiek activatieconcept.
Niet alleen wordt er hard gewerkt bij Dutch Moving Media, ook wordt er veel plezier gemaakt. Op ons kantoor in Hilversum en tijdens onze promotiecampagnes door heel Nederland. Dat plezier klinkt door in alles wat we doen, en daar pluk jij de vruchten van. Sfeertje: pluk de dag met een lach en vreet ‘m op! Snap je?

WIL JE OOK STERK VOOR DE DAG KOMEN?

Neem contact op met ons

ONZE GESCHIEDENIS

Hoe is het ooit begonnen en hoe is het nu?

2010
We nemen je graag mee naar Londen, 2011. Pierluigi Jorritsma, de oprichter van Dutch Moving Media had net de Tower Bridge afgevinkt toen hij op straat een mediabike zag fietsen. Je weet wel zo’n fiets met reclame erop. Die moest hij hebben! Eén mediabike werden er al snel twintig en de fietsen werden door de jaren heen uitgebreid met andere ludieke middelen en enthousiaste promotiemedewerkers die ermee naar campagne konden!

2012
Door grote leegstand kwam Dutch Moving Media met Window Advertising. Het bestickeren van winkelpuien met relevante uitingen op A-locaties.

2016
Om nog meer, kwalitatieve, representatieve en enthousiaste merkambassadeurs te werven, lanceerden wij Working RebelZ.

Een aantrekkelijk, jong platform dat gemotiveerde jongeren aantrekt om een kickstart te geven aan hun carrière.

2017
Wij vonden dat de kwaliteit van LED schermen achterhaald was. Daarom creëerden wij de meest scherpe LED schermen van Nederland om merken de beste zichtbaarheid te geven op A-locaties.

2017
Wij zijn koploper als het gaat om het werken met een planningsysteem. Wij kunnen alles bundelen omtrent campagnes als merkambassadeurs, materiaal, maar ook briefings, opmerkingen en evaluaties.

2019
Sinds 2019 is Dutch Moving Media onderdeel van Hamilton Bright, een full service fieldmarketing bureau. Hamilton Bright verbindt merken met mensen door tijdens de volledige customer journey behoefte te creëren bij de klant en waarde toe te voegen aan het merk.

Dutch Moving Media bewandelt haar eigen pad maar kijkt graag samen met Hamilton Bright naar de horizon!

2020
Online Sampling is het gericht verspreiden van samples via webshop bestellingen. Volledig COVID-proof kunnen wij in grote getalen samples verspreiden via grote en relevante webshops.

2022
Met de aanstelling van een nieuwe Managing Director is Dutch Moving Media een nieuwe weg ingeslagen, het team is uitgebreid en veel nieuwe klanten zijn inmiddels al verwelkomd.