Dutch Moving Media verzorgde afgelopen weekend de promotie tijdens de feestelijke opening van de grootste JD Sports winkel van Nederland. De mediabikes van Dutch Moving Billboards bleven niet onopgemerkt in het centrum van Amsterdam. De sportieve merkambassadeurs fietsten met grote abri’s tussen Amsterdam centraal station, de Dam, het Spui en de grootste JD sports winkel van de wereld. De merkambassadeurs activeerde en enthousiasmeerde de doelgroep.
Met zijn negenhonderd vierkante meter, verdeeld over twee verdiepingen is het Britse merk de grootste en meest hypermoderne winkel ooit. Verspreid door de winkel zijn verschillende interactieve spiegels te vinden. Daarnaast kunnen fans op social media selfies plaatsen die getoond worden de op social media-muur in de winkel.
Doordat de mediabikes bewegen, muziek produceren en licht geven, is dit promotievoertuig op iedere hoek van de straat een ware blikvanger. Een mediabike is een milieuvriendelijke ligfiets, die voorzien is van twee Abri-posters van 1185 x 1750 mm waar geen vergunning voor nodig is omdat deze ‘moving’ is. Dat de mediabike niet aan de aandacht ontgaat, blijkt alleen al uit het gegeven dat 80% van de consumenten zich na 1 uur de reclameboodschap weet te herinneren.