Dutch Moving Media en de automotive branche gaan goed samen. Dat bleek maar weer tijdens de Springdrive van automotive evenementen organisator StreetGasm. Met zes bloedmooie promotiedames, liters enthousiasme en heel veel power, gaven wij gas tijdens dit voorjaarsevenement op 23 maart. In deze blog nemen wij jou mee voor een roadtrip. We zoomen in op deze voorjaarsrit, staan stil bij de geweldige samenwerking tussen Dutch Moving Media en Streetgasm en rijden de horizon tegemoet! Live your dreams. Yes we will!
Ga snel naar…
- Springdrive evenement
- Promotiedame aan het woord
- Passie voor automotive
- Samenwerking Dutch Moving Media en StreetGasm
Springdrive evenement
Het is zaterdagochtend 10:00 uur, 23 maart. Er staan tientallen supercars te wachten op Buitenplaats Sparrendaal in Driebergen. En geloof ons, het is geen straf om te wachten op deze fantastische locatie op de Utrechtse Heuvelrug. Het landgoed staat de auto’s goed en de auto’s het landgoed. Win-win dus! Er klinkt geronk en geroesemoes en de adrenaline is bijna voelbaar. They wanna roll!
Op het programma van vandaag: een voorjaarsrit voor de leden! Van Buitenplaats Sparrendaal over de Veluwe naar het prachtige atelier van kunstenaar (en tevens lid van de StreetGasm family) Jack Liemburg. A Dutch tour, gezelligheid, heerlijke hapjes & drankjes en een gedeelde passie: de liefde voor supercars.
Check deze movie voor een impressie!
Quotes van de deelnemers over deze dag om over naar huis te bloggen:
- “Van StreetGasm verwacht ik altijd prachtige wegen, mooie route zodat je goed kan genieten van deze auto’s” (CAR: Aventador s Roadster)
- “Eerste rit van het jaar dus dat is toch: lekker uitleven” (CAR: Dodge Challenger Hellcat)
- “Het is altijd gezellig, gemoedelijk en mooie auto’s” (Mercedes E63 AMG)
- “Gezelligheid, feesten en hard rijden” (CAR: Mustang)
- “De rit is geweldig, een voorjaarsrit dus het was lang wachten voor iedereen tot ze weer gas mochten geven. Maar het was geweldig!” (CAR: Mercedes AMG GTs)
Onze promotiemedewerkers staan net als de supercars in de startblokken. Wat staat er voor hun op het programma vandaag? We vroegen het een van de promotiedames Michelle Schlumer.
StreetGasm promotiedame aan het woord
De Voorjaarsrit van StreetGasm. Vertel, hoe was het?
“Het was een super leuke dag! Je merkt echt dat alle gasten zin hebben in het evenement, die energie hangt gewoon in de lucht. Echt een bijzondere campagne om voor te werken.”
Wat maakt deze automotive campagne bijzonder?
“Er zijn ook automotive campagnes waarbij je bijvoorbeeld meer bezig bent met het verzamelen van leads voor een dealer of het informeren van de klant over een model tijdens een product placement campagne. Tijdens dit evenement staan er alleen mensen die een enorme passie met elkaar delen: de passie voor automotive en supercars. Die passie is er al en daar hoef je als automotive promotor niks meer aan te doen.”
Wat waren jullie taken tijdens dit evenement?
“Wij verzamelden net als de gasten op Buitenplaats Sparrendaal en moesten alle gasten inschrijven daar. Na de inschrijving werd er een lunch geserveerd en daarna reden er drie van ons, waaronder ik vast vooruit naar de locatie waar iedereen weer aan zou komen. Het atelier van een van de leden van StreetGasm: Jack Liemburg. Daar gingen we rond met hapjes en drankjes.”
Hoe was die locatie?
“Ook prachtig. Een heel groot aterlier vol met prachtige schilderijen. Aan kunst geen gebrek dus. Ook dit droeg bij aan het exclusieve gevoel wat bij deze automotive promotiecampagne hoort.”
Waar moet je aan voldoen om als StreetGasm promotiedame te werken?
“Je moet enthousiast zijn en ook wel opvallen. Niet bang zijn om op mensen af te stappen of een praatje te maken.”
That’s part of the job?
“Ja zeker wel. Je bent echt gastvrouw en werkt voor allemaal leden die een enorme passie voor auto’s hebben. Natuurlijk willen ze daar af en toe over praten haha! Ja en je moet er natuurlijk leuk uitzien, eerlijk is eerlijk.”
Last but not least: hou je zelf van auto’s?
“Ja absoluut. Dat maakt het ook extra leuk om voor deze campagne te werken. Ik pas wel in de automotive branche.”
Wat is je lievelingsauto?
“Ik heb niet echt een lievelingsauto maar als ik dan toch moet kiezen….. een Lamborghini.”
Wil je meer weten over product placement? In this blog we tell you all about it!
Passie voor automotive
Ja, wij geven graag gas voor de automotive branche. Dutch Moving Media heeft een liefde ontwikkeld voor mooie auto’s en vertaalt deze liefde graag in exclusieve campagnes voor automerken en dealers. Hoe? Met productplacement op A-locaties, roadshows door het hele land, beursmedewerkers op autobeurzen en exclusieve automotive evenementen.
Dutch Moving Media en de Automotive branche. Wanna know more? Lees wat wij in 2018 allemaal realiseerden aan automotive campagnes.
Vaste samenwerking met StreetGasm
Live your dreams. Dat doen wij inmiddels al twee jaar samen met StreetGasm. Dutch Moving Media is namelijk sinds 2017 vaste partner van deze automotive evenementen organisator.Hoe gaaf is dat? Met een vaste poule van StreetGasm promotiedames zijn wij aanwezig op alle evenementen die StreetGasm organiseert in binnen- en buitenland. Zo gingen wij afgelopen zomer mee met de SK2 SEVEN, een van de meest exclusieve rally’s van Europa. Vier landen, 120 teams en ruim 2000 kilometer op de teller. YES, we wanted to join!
Check voor een uitgebreid verslag van deze roadtrip deze blog.
De exclusieve feestjes, het geronk van de supercars motoren, the good vibrations, roadtrips across the borders, de heerlijke hapjes en de passie die in alles doorklinkt, het smaakt naar meer. Veel meer.
Wil jij dat we jouw merk op de kaart zetten voor de automotive doelgroep? Neem contact met ons op!
On the road again? Graag!