De Huishoudbeurs in RAI Amsterdam is het grootste lifestyle evenement in Nederland. Het gezelligste dagje uit voor ca. 250.000 (kooplustige) huisvrouwen startte zaterdag 20 februari. Bezoekers worden meegenomen in de werelden van mode, verzorging, wonen, vrijetijd, culinair, gezondheid en meer. Kortom: Een ijzersterk podium voor het bereiken van de doelgroep.
Doelgroep binnen handbereik
Het is de droom van elke marketeer: een doelgroep die betaalt om jouw product te zien en te kunnen kopen. Op de Huishoudbeurs gebeurt het! 82% van de aanwezigen doet een beursaankoop. Hoe overtuig je dan de doelgroep met kooppotentie een aankoop te doen? Je bent namelijk niet het enige merk dat zijn product wil verkopen.
Koop verzekeren
Dutch Moving Media heeft voor jou het antwoord + de ontzorging van de uitvoering: een krachtige en open activatie die jouw beursproduct in de schijnwerpers zet.
Ben je benieuwd naar onze visie over het ultiem bereiken van je doelgroep? We nodigen je van harte uit om dit te bespreken onder het genot van een kopje Italiaanse espresso.
Deze merken hebben dit jaar al gekozen voor een kwalitatieve activatie- en verkoopcampagne of merkambassadeurs op de Huishoudbeurs:
- Mr Muscle
- Glade by brise
- Scholl
- V.I.Poo