Blue Monday. Iedereen kent – en vreest deze dag. Die maandag dat het besef doordringt dat de gezelligheid van de feestdagen achter je ligt en een nieuwe werkweek voor je. De dag dat je beseft dat er even heel lang niet zo veel leuks op de kalender staat, je opstaat in het donker en weet dat de zon voorlopig nog niet gaat schijnen. Oja, het regent ook altijd. Dit jaar is 15 januari de dag dat we ongegeneerd mogen klagen.
Interessante dag voor promotiecampagne
Blue Monday is een sterk moment om jouw doelgroep te benaderen. Je biedt ze namelijk met een leuke boodschap een lichtpuntje aan de grijze horizon. Opvallend is dat dit vooral grootschalig gebeurt met AVL activiteiten (Above The Line communicatie) terwijl we juist (en zeker op Blue Monday) de doelgroep ook direct aan moeten spreken. Wat is een lach op iemands gezicht waard als je er een medium tussen laat zitten? Jij wilt die lach ook zien en doorpakken op de positieve mindset die ontstaat. Promotieteams van Dutch Moving Media benaderen de doelgroep direct en hebben een specifiek doel voor ogen. Hoe wil jij jouw doelgroep blij maken? Fieldmarketing promotiecampagnes bieden je keuze op vele manieren. Wordt het een sampling promotiecampagne of een promotieteam die gaat flyeren? Een glimlach kan jij ook al realiseren met de inzet van onze mobiele buitenreclame.
Zet Blue Monday ook op de kaart met BTL reclame door inzet fieldmarketing
Promotiebureau Dutch Moving Media is steengoed in BTL communicatie(Below The Line). Wij zijn doelgericht en scoren op het een impactvol vlak, namelijk face to face actiemarketing. Blue Monday is de perfecte dag voor een promotiecampagne, een uitgelezen dag voor een PR moment. Het leuke is ook dat onze promotiemedewerkers geen last hebben van Blue Monday. Lachen is hun tweede natuur, bij hun is het altijd feest. Iemand die met 2 verkeerde benen uit bed is gestapt vanwege de grillen van 15 januari loopt fluitend weg na een gesprekje met onze promotiemedewerker. Het is een contactmoment waarop uw product in het zonnetje wordt gezet maar ook de doelgroep zelf. Een happy face to happy face moment. En dat zorgt weer voor lachende mond – op lachende mond reclame. Uw product in de spotlights door onze vrolijke promotiemedewerkers en uw klant denkt: Oooo happy day!
Last-minute promotiecampagne inplannen?
Ben jij overtuigd dat jij op Blue Monday je doelgroep met een effectvolle promotiecampagne wilt bereiken? Promotiebureau Dutch Moving Media is flexibel en kan ook op korte termijn jouw promotiecampagne inrichten en realiseren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op met ons en wij realiseren jouw Blue Monday promotiecampagne!