Scroll Top

Beurstip 3: Traffic genereren start al voor de beurs

Qugo promotiecampagne KIK (Demo)

We focusten de afgelopen 2 fieldmarketing beurs tips op de beurs zelf. Maar jij kan je doelgroep al veel eerder bereiken dan het moment dat zij op de stand zijn. Neem de Huishoudbeurs als voorbeeld. Bezoekers lopen vanaf station Amsterdam RAI in een grote slinger naar de beurshal toe. Weinig merken grijpen de kans om al vanaf dat moment bij de doelgroep in het zicht te zijn. Ook bezoekers die met eigen auto komen en in de parkeergarage van de RAI parkeren zijn te bereiken voordat zij de beurs binnengaan. Bereik je doelgroep al op het moment van de voorpret. Reclame gaat om de kracht van herhaling.

Promotiebureau Dutch Moving Media zet vier mobiele buitenreclame middelen voor jou op een rij. Al deze mobiele buitenreclame middelen zijn vrij van vergunning en gemakkelijk inzetbaar!

Mobiele buitenreclame middel 1: Qugo’s

Chio qugo's opvallende communicatiemiddelen

Deze elektrische voertuigen hebben een groot communicatievlak aan de voorkant. De gemakkelijk wendbare mobiele buitenreclame middelen zijn opvallend en uniek. Promotiemedewerkers die ze qugo’s besturen kunnen naar de doelgroep toerijden en hen enthousiasmeren voor een bezoek aan de stand. Als laatste geven zij een flyer af en rijden ze weer door. Benieuwd naar de qugo’s? Klik voor de productpagina van deze mobiele buitenreclame vorm.

Mobiele buitenreclame middel 2: Mediabikes

Mobiele Buitenreclame

Wil jij jouw beursaanbieding communiceren op een Abri waar jouw doelgroep gegarandeerd langskomt? De mediabikes zijn dan jouw mobiele buitenreclame middel! De mediabike is een fiets met een dubbelzijdige Abri. Promotiemedewerkers fietsen jouw doelgroep tegemoet met de levensgrote uiting. Zij staan gemakkelijk stil op high traffic locaties en delen dan flyers uit. Meer weten over deze mobiele buitenreclame? Klik voor de productpagina van de Mediabikes.

Mobiele buitenreclame middel 3: Walking Billboards

Mediamarkt e-bike

Deze reclamewall steekt hoog boven het publiek uit. Opvallen in de drukte die naar de beurs toegaat was dan ook nog nooit zo gemakkelijk. De promotiemedewerkers die de Walking Billboards dragen wandelen naar jouw doelgroep en hebben hun handen vrij om flyers uit te delen. Voor meer informatie over Walking Billboards hebben we voor jou de link naar de productpagina.

Mobiele buitenreclame middel 4: LEDschermen met impact

Kris Kross Amsterdam opvallende comunnicatiemiddelen

Heeft jouw boodschap haarscherp en levensgroot beeld nodig? De LEDschermen van promotiebureau Dutch Moving Media maken echte impact. De mobiele LEDwagen is dubbelzijdig en kan in de omgeving van de beurs rondrijden (en stilstaan). Stilstaand mag het zelfs video’s afspelen! Bekijk de productpagina van de mobiele LEDwagen. 

Zoek jij een event LEDscherm die je op een centrale plek kan plaatsen voor 1 week? Oké, het is dan geen mobiele buitenreclame meer, maar je gaat geen effect verliezen met het haarscherpe beeld. De LEDimpact vaste schermen gaan jouw boodschap kracht bijzetten. Promotiebureau Dutch Moving Media verzorgt het gehele logistieke proces incl. de vergunning en plaatsing. Bekijk de productpagina van de LEDschermen. 

BONUSTIP:

Wanneer je jouw doelgroep al voor de beurs gaat bereiken is het interessant om na te denken over sampling of flyeren. Door sampling marketing al in te zetten voordat alle andere merken jouw doelgroep bereikt hebben ben jij als eerste in de gedachten. Proactieve promotiemedewerkers delen vanuit merk gepersonaliseerde promotiemiddelen de samples uit. Buikdragers en sample units zijn zeer geschikte middelen hiervoor.

Heb jij interesse in één van deze sampling middelen, mobiele buitenreclame en/of onze promotiemedewerkers? Neem contact met ons op. Graag zorgen we voor de optimale traffic generatie naar jouw stand.

Lees ook de andere fieldmarketing tips voor succesvolle beurzen:

Tip 1: Getrainde beursmedewerkers maken het verschil

Lees tip 1 om te weten waarom beursmedewerkers een sterke aanvulling zijn dan accountmanagers op je stand. Klik voor tip 1.

Tip 2: Val op met één van deze beurs activaties

Klik voor tip 2 en laat al het beursgeweld achter je. Hiermee gaat jouw stand opvallen!

Tip 4: Hoe richt je je beursstand in naar je doelstelling

Met tip 4 sluiten we af. Klik voor tip 4 en zorg voor een ijzersterke beursstand.

Related Posts