Scroll Top

Automotive 2018: een geweldig jaar vol auto activatie!

Automotive header 2018 (Demo)

Het einde van het jaar is in zicht. Een moment om als activatiebedrijf de balans op te maken: heb je de consument geactiveerd dit jaar? Yes we did! Vooral in de automotive branche hebben wij veel teweeggebracht. Als de doelgroep niet naar de showroom komt, zoeken wij de doelgroep graag voor u op. Dit hebben wij in 2018 gedaan in heel Nederland met de product placement van verschillende top modellen. Graag kijken we samen met u even in de achteruitkijkspiegel om vervolgens vol gas 2019 in te rijden!

DS Automobiles product placement op de Zuidas

In opdracht van PSA hebben wij in juli 2018 een product placement voor DS Automobiles gerealiseerd op de Zuidas. 700 bedrijven; 41.000 mensen aan het werk en twee DS 7 Crossback exemplaren midden op het Gustav Mahlerplein. Do we need to say more? Juist: de perfecte locatie om het hogere segment op te zoeken voor een private lease aanbieding en te verrassen met deze prachtauto. De doelgroep mocht kijken, voelen, zitten, ruiken en zich inschrijven voor een proefrit want rijden is weten!

Product placement door heel Nederland op de juiste locaties
Product placement op de Zuidas in Amsterdam ter promotie van de DS 7 Crossback.

Hostessen on tour met Mercedes-Benz bestelwagens

Van de DS 7 stappen we over op de bestelwagens van Mercedes-Benz. We verlaten de Zuidas voor een demotour met de Vito, de Citan en de Sprinter in opdracht van Stern Auto. Next? Bedrijventerreinen in Veenendaal, Nijkerk, Hilversum, Nieuwegein, Amsterdam en Almere. Doel? Zoveel mogelijk bedrijven kennis laten maken met de modellen. Uitkomst: vele enthousiaste ondernemers die in aanraking zijn gekomen met één van de modellen. Kijken is niet altijd kopen. Kijken is wel weten en soms zelfs overwegen.

Klinkt deze roadshow u als een ronkende motor in de oren? Neem dan gerust even contact met ons op.

Hostessen voor de automotive branche
Hostessen gingen langs bedrijven om de Mercedes-Benz bestelwagens onder de aandacht te brengen.

Dealer Muntstad kleurt omgeving Utrecht

Met meerdere showrooms in omgeving Utrecht, wilde dealer Muntstad graag zichtbaar zijn met verschillende modellen op A-locaties in het verzorgingsgebied. Dutch Moving Media kreeg de opdracht om dit te realiseren en een Volkswagen roadshow was geboren. Met o.a. de Volkswagen T-Roc en de Volkswagen Up! zochten wij de consument op. Twee hostessen van Dutch Moving Media stapten op de doelgroep af.
Zij informeerden, enthousiasmeerden en demonstreerden.

Omdat wij een hostessenpoule hebben die speciaal getraind is voor de automotive branche weten zij van de hoed en de rand. Van private lease aanbieding tot aandrijflijn en van actieve wielophanging tot active climate control. Is er interesse? Dan worden de gegevens genoteerd en wordt de klant opgebeld door de dealer voor een afspraak.

Mogen wij ook gas geven voor uw merk? Schroom niet en stuur ons een email.

Private lease promoties voor automerken
Promotieteam voor Muntstad om de private lease onder de aandacht te brengen

Opel Combo Tour verrast bouwvakkers in Nederland

We zijn van nog meer markten thuis! In opdracht van Opel hebben wij een tour gerealiseerd met de Opel Combo, de bedrijfsauto voor schilders, aannemers en elektriciens. Waarom? Omdat het model ruim is (2 pallets opslagruimte + de optie voor een dakklep) en heel zuinig rijdt.

Dit kun je op een website zetten, dit kun je in een nieuwsbrief meenemen maar je kunt het de doelgroep ook laten ervaren. Dutch Moving Media bezocht bouwterreinen door heel Nederland om de Opel Combo te showen. Bouwen maakt hongerig dus wij kwamen niet met lege handen. Wat er op het menu stond? Een broodje kroket en een blikje frisdrank. De perfecte combo!

Bekijk hieronder de video van de Opel Combo Tour!

Dutch Moving Media = Preferred supplier IAMS

Het is duidelijk: Dutch Moving Media heeft in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in de automotive branche. Wij weten precies waar de gewenste doelgroep zich bevindt waardoor wij altijd de juiste locaties voor een merk paraat hebben.

Dutch Moving Media en IAMS

First things first: wat is de IAMS precies? Auto’s, heel veel auto’s. Van oude klassiekers tot supercars en van elektrische auto’s tot concept cars. Als preferred supplier, kan Dutch Moving Media uw merk voorzien van alles wat nodig is tijdens de IAMS. De beste standbouw, de juiste activatie rondom de stand, hosts/hostessen die de doelgroep benaderen en volledige ontzorging tijdens het evenement.

Succesverhalen

Uiteindelijk draait het natuurlijk om resultaat. Tijdens de eerste editie heeft Hoefnagels maar liefst 8 auto’s verkocht. Ook zijn er 4 elektrische modellen van Tesla verkocht. Voilà!

IAMS show in RAI Amsterdam
IAMS, dé show voor de échte autoliefhebbers.

Heeft IAMS uw interesse gewerkt? Don’t hesitate… Participate! of lees hier meer op de website van IAMS.

De drive voor Automotive

Het is geen toeval dat Dutch Moving Media zich in 2018 heeft vastgebeten in de automotive campagnes. Oprichter en Directeur Pierluigi Jorritsma is zelf groot autoliefhebber. Vanuit deze passie is hij in 2017 een exclusieve samenwerking aangegaan met (automotive) evenementen organisator StreetGasm. Dutch Moving Media draagt zorg voor de getrainde automotive hostessen voor alle events die StreetGasm organiseert. We love to!

Lees hier de blog over deze unieke samenwerking

Exclusief auto evenement Streetgasm
Dutch Moving Media hostessen ontvangen de gasten die naar het evenement toekomen.

Klaar voor de start?

Bent u warm gelopen voor deze manier van activeren? Dan nodigen we u uit om in te stappen en de horizon van 2019 tegemoet te rijden. Gas erop!