Scroll Top

Flyeren: De 5 succesvolle effecten

1 (Demo)

Twijfel je over hoe je jouw product of dienst het beste onder de aandacht kan brengen? Promotiebureau Dutch Moving Media adviseert jou. Als ervaren fieldmarketing partij weten wij wat werkt en wat je beter niet kan doen. In deze blog nemen we je mee de 5 positieve effecten van flyeren en de optimale inzet. Wist jij dat de promotiemedewerkers een groot aandeel hebben in het resultaat? Promotiebureau Dutch Moving Media heeft daarom haar eigen promotiemedewerkers in dienst voor het beste resultaat. Benieuwd hoe je deze promotieteams kan inzetten? Neem contact met ons op. We verrassen je graag met kwalitatieve mensen en een verbluffend resultaat.

Flyeren  Holland Casino walking bilboard 2

Wat levert flyeren jouw merk op?  

Promotiebureau Dutch Moving Media zet voor jou de 5 effecten op een rij:

Effect nr. 1: Flyeren geeft een gezicht aan jouw merk

Met een flyercampagne geef je letterlijk een gezicht aan jouw campagne. Promotiemedewerkers die flyeren representeren jouw merk tijdens hun werkdag. Jouw doelgroep leert jouw merk daardoor in persoonsvorm kennen tijdens de flyercampagne. De eerste indruk is dan ook zeer belangrijk. Realiseer je dat flyeren meer is dan een flyer met aanbieding weggeven is. Promotiemedewerkers werken ook aan een positieve merkervaring bij de doelgroep.

Effect nr. 2: Door flyeren heeft jouw doelgroep één op één contact met jouw merk

Een middelmatige flyercampagne kan je gemakkelijk onderscheiden van een geweldige. Zoals we net al benoemde bij effect nummer 1 is flyeren meer dan een papiertje meegeven. De flyer meegeven is pas de laatste stap tijdens het flyeren. Goed getrainde promotiemedewerkers weten dat zij meer effect hebben met een één op één gesprek. De flyer is een goede afsluiting met alle informatie nog eens opgesomd.

Effect nr. 3: Flyeren is een middel voor traffic, awarness en een call to action

Flyeren zorgt voor aandacht op jouw boodschap en meer traffic. En dan hebben we het over traffic in de ruimste zin van het woord. Meer bezoekers in jouw winkel, meer gebruikers van jouw webshop of een verhoging in het aantal downloads van jouw app.  Dit effect staat als een pijl boven water als je voor een kwalitatieve uitvoering kiest. Promotiemedewerkers zorgen met hun actieve inzet tijdens het flyeren voor awarness op de boodschap. Dit zetten zij succesvol om in traffic door jouw doelgroep een call to action mee te geven.

Effect nr. 4: Met flyeren kan je je doelgroep gericht benaderen

Jouw specifieke doelgroep vinden is soms moeilijk. Promotiemedewerkers werken dan ook graag met een doelgroep beschrijving zodat zij dit voorwerk voor jou doen. Stel dat jouw product alleen interessant is voor jonge gezinnen, dan spreken promotiemedewerkers alleen hen aan. Door ervaring weten de promotiemedewerkers van promotiebureau Dutch Moving Media deze doelgroep uit de massa te halen. Dit levert jou geen verlies meer in je bereik op.

Effect nr. 5: Aanwezig zijn op drukke locaties

Het voordeel van flyeren is flexibiliteit. Promotiemedewerkers verplaatsen zich snel en soepel door bv. de stad of een wijk. Verschuift de drukte in het winkelcentrum gedurende de dag? De promotiemedewerkers signaleren dit snel en ondernemen actie voor het beste resultaat. Zij werken daar waar de doelgroep zich op dat moment bevindt.

De optimale flyercampagne 

We benoemden het al in de intro: de promotiemedewerkers hebben een groot aandeel in het resultaat. Bij de 5 effecten die flyeren oplevert zijn de promotiemedewerkers hoofduitvoerder. Levert jouw promotiebureau promotiemedewerkers die lukraak aan het flyeren zijn? Dan zijn al jouw inspanningen voor een succesvolle campagne voor niets. Promotiebureau Dutch Moving Media heeft een bestand met promotiemedewerkers die allemaal in eigen dienst zijn. Al deze promotiemedewerkers worden getraind en gecoacht door de kwaliteitsmanager en fieldcoaches voor het beste resultaat. Elke fieldmarketing inzet dient een 9+ resultaat te zijn. Bij promotiebureau Dutch Moving Media zijn we ons bewust wat allemaal nodig is voor dit resultaat tijdens het flyeren. Wij investeren dan ook in de kwaliteit van onze mensen.

Graag delen we meer kennis met je over de beste inzet voor jouw promotiecampagne. Nodig ons uit voor een kennismaking of een brainstorm voor de concept ontwikkeling. Dan verrassen we je graag.

Zoek je last-minute promotiemedewerkers die flyeren? Promotiebureau Dutch Moving Media realiseert ook op (zeer) korte termijn promotiecampagnes. Denk aan flyeren, sampling promotie, beursmedewerkers of instore demonstraties. Dit is enkel een greep uit de mogelijkheden die last-minute realiseerbaar zijn. Contact ons en we zetten direct een actieplan op.

Related Posts