De kop is eraf! De eerste productdemonstraties van de Sony Playstation VR Roadshow 2017 hebben al plaatsgevonden. Dutch Moving Media realiseert dit najaar de productdemonstraties van Sony Playstation VR op events, beurzen, pretparken en winkelcentra. Na het mooie resultaat in 2016 koos Sony Playstation ook dit jaar voor Dutch Moving Media. Verpakt in een mooi compliment wordt dit jaar ook België toegevoegd aan de briefing. Trots en vol energie pakken wij dit met beide handen aan! Benelux, here we come.
Succesvolle Roadshows realiseren
Dutch Moving Media verzorgt de productdemonstraties van A tot Z voor Sony Playstation VR. Voor de roadshow zijn door de creatief verantwoordelijken diverse concepten ontwikkeld. Na een overtuigende go (en de learnings van 2016 in het achterhoofd) realiseren wij nu de ijzersterke Playstation VR Roadshow 2017. Activatiebureau Dutch Moving Media is als geen ander bekend met roadshows en alle uitvoerende klussen die hierbij komen kijken. Van locatie adviezen tot aan vergunningstrajecten en op- en afbouw op locatie: Dutch Moving Media weet de benodigde wegen voor succesvolle roadshows en events.
Naar de doelgroep toe op het juiste moment
Voor de introductie van Playstation VR vorig jaar bemande Dutch Moving Media 4 pop-up stores. Dit jaar krijg de Roadshow een bredere inzet om nog meer (diverse) locaties te bezoeken. De persoonlijke projectmanager van Sony Playstation kent alle ins & outs van het product en de doelgroep. Zij weet dan ook precies waar de Playstation VR aanslaat. Esther, de Playstation VR projectmanager bij Dutch Moving Media: “Tijdens de introductie vorig jaar was een high traffic locatie relevant, maar was het publiek ook zo nieuwsgierig dat ze geruime tijd wilden reizen om de productdemonstratie te ervaren. Dit jaar hebben we ons meer gefocust op locaties waar het aspect op gaming en experience ligt. We gaan nu naar de doelgroep toe, in plaats van zij naar ons toe.”
De beste ervaring VS hoge resultaten
De Playstation VR demonstrateurs zijn allen getrainde promotiemedewerkers van Dutch Moving Media. Voorafgaand aan de roadshow volgden alle geselecteerde promotiemedewerkers een training per game en de installatie. Op locatie zijn teamleiders en de fieldcoaches continu scherp op hoge resultaten tegenover de beste ervaring. De Playstation VR demonstrateurs zijn het persoonlijke aanspreekpunt voor de deelnemers en ondersteunen hen om de games optimaal te spelen. “Kijk eens rechts. Als je de deurhendel openduwt dan kan je uit de auto hangen.”
Esther vertelt ‘Tot nu toe vertrekt elke deelnemer met een glimlach van oor tot oor. Door wekelijks te evalueren en direct door te ontwikkelen met learnings houden we continu de kwaliteit hoog.’
De Roadshow bezoekt tot en met december diverse events, beurzen, pretparken en winkelcentra. Van Game en Fantasy beurzen tot Youtube events en pretparken, de Playstation VR Roadshow trekt door de hele Benelux.