Scroll Top

Opvallende Buitenreclame – Dutch Moving Media

Opvallende-Buitenreclame

Wat is opvallende buitenreclame? Zijn dat de traditionele abri’s of de billboards langs de weg. Of zijn dit juist de tijdelijke buitenreclame middelen

Abri, mupi’s, billboards. De consument is er op bedacht en werpt een symbolische adblockermuur op. Resultaat? De reclameboodschap heeft niet de gewenste uitwerking. Dutch Moving Media heeft de oplossing. Zichtbaar zijn in het winkelgebied op een locatie waar de consument onbeschermd aan het (window) shoppen is. En laat dan een adverteerder dan net zichtbaar zijn middels Window Advertising, LED buitreclame, mobiele LED schermen of de opvallende Walking Billboards. Gegarandeerde effectieve zichtbaarheid met de opvallende buitenreclame middelen van Dutch Moving Media.

‘Je kunt het maar één keer goed doen in de buitenreclame’

De visie van Dutch Moving Media

Wat is jullie visie op het innovatief inzetten van buitenreclame?

De visie van Dutch Moving Media op het gebied van buitenreclame is dat je de denkwijze moet veranderen om te innoveren. Abri’s, mupi’s en TV reclame. De consument is er op bedacht en werpt een symbolische adblockermuur op.

Dutch Moving Media innoveert in tijdelijke mobiele en verrassende buitenreclame oplossingen. Traditioneel en in LED. Creatieve inzet van buitenreclame. Wat wordt in 2017 de belangrijkste trend?

De standaard billboards hebben het moeilijk. Onze verwachtingen is dat er minder worden. Al één buitenreclame partij kondigde aan geen billboards meer in te kopen omdat er niet geniet vraag meer naar is. Hier smeekt de innovatie dan ook echt om aandacht. Wij zien voor 2017 een verschuiving van de standaard billboards naar niet traditionele middelen. Wij zijn volop bezig om met het sterkste middel op de juiste plek aanwezig te zijn. Daar waar de consument ook is. Standaard billboards voldoen hier niet meer volledig aan. En dat terwijl de budgetten voor buitenreclame steeds groter worden.

Window Advertising

De prijs-discussie blijft ook dit jaar regelmatig een ‘puntje’. Mediabureaus en marketeers willen het onderste uit de kan. Hoe pareren jullie dat?

‘In salesgesprekken komt korting tegenwoordig steeds vaker naar voren als onderwerp. De marketeers halen zoveel mogelijk uit het beschikbare budget.

Wij begrijpen dit en adviseren de optimale inzet vs het budget. Aan kwaliteit hangt een prijskaartje en je kan het maar één keer goed doen.

Na één inzet staan onze klanten hier direct achter en willen ze het benodigde budget ervoor vrijmaken.’

Als je terug kijkt op de eerste drie maanden van dit jaar, wat was in die periode professioneel gezien de grootste opsteker voor het vak?

‘Dutch Moving Billboards realiseerde voor JUMBO supermarkt Window Advertising in Rotterdam ter introductie van de uitbreiding van de app.

De Window Advertising toonde de populairste boodschappen. Voorbijgangers konden hier direct een bestelling plaatsen voor hun boodschappen en deze laten bezorgen.

De combinatie van online en offline is hier sterk gecombineerd. Dat moeten we doortrekken in 2017.

Champagne!

Mooie resultaten in de vierde editie van het FONK Onderzoek. Hoe wordt dat gevierd?

‘Met het hele team van Dutch Moving Media (Dutch Moving Billboards is een discipline hiervan) gaan we elke dag voor goud.

Op die manier vieren we dat ook: champagne! En schouders eronder voor nog meer geweldige resultaten.’

Related Posts