Scroll Top

Krachten combineren: Kitkat sampling i.c.m. buitenreclame

Sampling promotie van kitkat

Have a break, have a KitKat Tablet! De introductie van deze extra grote KITKAT pak je extra krachtig aan. Dutch Moving Media verzorgde voor Nestlé een sampling campagne in combinatie met Window Advertising. Dat is pas krachten combineren!

KITKAT is er voor iedereen die van een break houdt, die altijd tijd vindt of tijd maakt voor een break. Of je nu alleen of samen van je break geniet. Met de nieuwe KITKAT tabletten kan je dit moment nog meer delen. De KITKAT tabletten zijn verkrijgbaar in de smaken Milk Chocolate en Cookies & Cream.

Window Advertising: 4 weken zichtbaar waar de consument is
Buitenreclame inzetten resulteert meestal in een (rondje) statische Abri’s, bijvoorbeeld langs de weg. Wil je opvallen? Verras de consument eens. De consument is zich allang bewust dat deze Abri daar staat en zet een reallive adblocker aan om de boodschappen te blokkeren. Window Advertising is adverteren op leegstaande (winkel)panden op A1 locaties waar de consument zich bevindt en beslissingen maakt. Het is dé nieuwe manier van adverteren die je stukken dichterbij de doelgroep brengt. Met Window Advertising ben je vier weken zichtbaar op een aantrekkelijk aantal m2.

De Window Advertising van KITKAT, zichtbaar op de Lange Viestraat in Utrecht, heeft een bruto bereik van 750.000 views per maand met 14 m2 reclame oppervlak. Daar kan geen Abri tegenop.

Combineren met sampling campagne
Een goede Window Advertising informeert en triggert de consument; ‘Dat product zou ik wel eens willen gebruiken.’ Die droom zetten wij direct om in werkelijkheid.

Het enthousiaste sample team vertelt de consument direct meer over het product en laat hen het product real life ervaren, bijvoorbeeld proeven. Het face to face contact creëert nog meer diepgang in de ervaring met het merk.

Benieuwd hoe dit samengaat? Bekijk de KITKAT campagnemovie!

Kitkat WA en sampeling 1