Scroll Top

Karwei maakt buitenreclame interactief

Karwei spotje

Karwei heeft in samenwerking met Dutch Moving Media en iretail.solutions het mogelijk gemaakt om het winkelend publiek in Groningen te adviseren over de laatste woontrends door middel van een interactieve etalage. De doe-het-zelver hoeft daarvoor niet naar Karwei zelf, maar kan zich laten adviseren midden in de stad.

Langs de drukke Zwanenstraat in Groningen wordt er tot en met kerst een informatie, advies en activatie punt gevestigd. De doe-het-zelver die van plan was (of nog niet van plan wás) om van interieur te veranderen wordt door een digitale karwei medewerkster aangesproken: “Hallo, hey jij daar, luister eens, ik heb iets moois voor je”. Deze vriendelijke medewerkster informeert voorbijgangers over vier woontrends: warme grijzen, pastellen, blauwen of zwart wit. De doe-het-zelver kan zelf een trend kiezen waar zij over geadviseerd willen worden door op een van de knoppen te drukken. Als zij hierdoor zin hebben gekregen om zelf aan de slag te gaan, biedt de medewerkster inspirerende kortingen aan die op kunnen lopen tot wel 25%.

Een enthousiaste merkambassadeur ondersteunt de doe-het-zelver bij het ledscherm en geeft aanvullend advies waar nodig. Dit geweldige concept is vormgegeven in een digitale etalage van Dutch Moving billboards. Het interactieve ledscherm staat 24 uur per dag aan van donderdag 3 december tot en met zondag 26 december.

Karwei geinteresseerde klant

Karwei reclame

Karwei armbassadeurs

Laat je inspireren