Scroll Top

Geef een bloemetje weg

175__x_florist-1 (Demo)

Wij kunnen het niet vaak genoeg zeggen: geef iets extra’s aan de shopper, dan doen zij iets extra’s voor jou. Uit gepresenteerd onderzoek tijdens de Shopper Brain Conference is gebleken dat je het koopgedrag van de consument kunt beïnvloeden wanneer je de stemming van de consument beïnvloedt. In het onderzoek kreeg de shopper een bloemetje met als resultaat dat zij meer kochten en besteden.

Shoppers met een bloemetje bleven langer in de winkel en stonden ook iets langer voor de schappen. Nog veel belangrijker: ze kochten ook aanzienlijk meer producten. De conversie steeg met maar liefst 22%. En ook de waarde van het winkelmandje steeg daarmee met circa 5%.Met de unieke activaties van Dutch Moving Media doen wij er nog een schepje boven op. Wij creëren een unieke experience, waarbij wij ons niet alleen richten op de effecten op korte termijn: de stemming van de consument, maar juist ook op de effecten op lange termijn: de betekenisvolle herinnering aan het merk.

De merkambassadeurs van Dutch Moving Promotions geven niet alleen een bloemetje weg, zij vertellen ook een verhaal, geven een merk een gezicht en laten het merk top of mind zijn door ook een positieve ervaring mee te geven. Bij hen kan de doelgroep producten proberen of proeven en door een spel aan een activatie te verbinden zoals kraak de kluis is de doelgroep bewust bezig met het merk.

Een bloemetje weggeven kan iedereen. Het gaat erom wie het bloemetje weggeeft en hoe het bloemetje wordt weggeven.