Van een Amsterdam Dance Event kledingwinkel tot de Pieperboetiek van de agrarische sector en van boterhamrestaurant van de Ruijter tot een pepernotenwinkel van de enige echte Sint Nicolaas. Vele hebben de voordelen van een pop-up store al ontdekt.
Een pop-up store wordt niet zonder reden een experience-store genoemd, een pop-up store moet een beleving zijn. Dutch Moving Media heeft de expertise om van elk leegstaand winkelpand een experience te maken. Op deze manier is jouw merk altijd top of mind van de consument. Wat ook een groot voordeel is van een pop-up store, is dat de beschikbare winkelruimtes zich vaak bevinden op high traffic locaties met veel voorbijgangers. Dutch Moving Billboards beschikt over een enorme database met leegstaande panden op deze A-locaties. Daarnaast zijn de kosten voor het pand vaak laag omdat het gaat om de verhuur voor een korte periode.
Het kan ook een goede test-case zijn voor wanneer je met de gedachte speelt om je te vestigen met een nieuw product of dienst. Je komt direct in contact met potentiële kopers en wanneer je dit combineert met een marktonderzoek, ontvang je direct feedback van de consument over jouw product of dienst. Waardevolle informatie die vervolgens kan worden toegevoegd aan een bedrijfsplan. Een goed plan op basis van marktonderzoek en consumentenvoorkeuren vergroten de kans op een goed rendement.
Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken