Scroll Top

Besteed jij je marketingbudget effectief?

san-prom-862x543 (Demo)

De meeste advertenties zijn niet stuurbaar. Tijdens een commercial break op de TV gaan de meeste mensen zappen of even wat te drinken pakken. Een advertentie in de krant of tijdschrift wordt snel voorbij gebladerd en hoeveel banners zie je zelf al op een dag voorbij komen op internet zonder hierop te klikken? Je bereik is enorm met deze verschillende media alleen vaak is de consument passief en wordt jouw merk niet in de gedachte van de (potentiële) klant opgeslagen!

Een activatie met een merkambassadeur met een glimlach is een van de meest stuurbare instrumenten die je als marketeer tot je beschikking hebt. Je hebt de regie zelf in handen. Jij bepaalt zelf de omgeving waar de interactie relevant is met de doelgroep. Dit in tegenstelling tot andere media waarbij de ontvanger een keuze heeft in de consumptie van de boodschap. Ze kunnen niet weg gezapt, door geklikt of weg gebladerd worden

Een team van getrainde merkambassadeurs beïnvloedt de mening over een merk (of product of dienst) doorgaans in positieve zin. Wanneer er een sterk, spontaan en representatief promotieteam staat geeft dit een positieve ervaring van het merk. Tijdens een activatie wordt de consument ook onbewust beïnvloed. Je bent op dat moment top of mind! Bij de volgende aanraking met jouw merk of een vergelijkbaar merk (of product of dienst) wordt de consument herinnerd door jouw activatie.