Scroll Top
Het nieuwe sampling, gewoon bij de consument thuis op de bank
Online sampling
EIGENSCHAPPEN
Wat

Online sampling

WAAROM

Laat de consument kennis maken met jouw product

Extra

Te combineren met nearstore

PRIJS

Op aanvraag

ONLINE SAMPLING

Je wilt jouw merk zo goed mogelijk onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep. Sampling biedt uitkomst. Door een product te samplen (uit te delen) aan de doelgroep, ervaart de klant het product en dat is uiteindelijk precies wat je wilt. Sampling zorgt ervoor dat de klant geprikkeld wordt voor een merk of product door het te ruiken, voelen of proeven.

Dutch Moving Media is ervaren in het uitvoeren van sample campagnes. Onze promotiemedewerkers weten precies hoe ze de klant bij het samplen moeten enthousiasmeren voor het product. Tijdens het ervaren van het product geven onze sample promoters meer informatie over het product en vragen de consument naar zijn/haar mening.

Interessante sample locaties zijn punten waar veel traffic op af komt. Stations, winkelstraten festivals en evenementen. Ook indoor sampling is een goede manier om de klant in aanraking te laten komen met het product. Denk aan beurzen of winkels waar het product te koop is.

Het oog wil ook wat? krijgt ook wat! Om de hele look en feel van de sampling compleet te maken, maakt Dutch Moving Media veel gebruik van gebrande sample middelen. Denk aan een bakfiets, sample units of sample dragers (bellytrays). Niet alleen maakt dit het samplen makkelijker, ook straalt de hele campagne jouw merk of product uit en bereiken we de doelgroep van een grotere afstand met de product branding.

Bereik jouw doelgroep ook met een ludieke sampling en overtuig de consument met het product zelf. Let’s talk about it!