Kerst staat voor gezelligheid; bezinning en rust; aandacht voor je medemens; een blik op wat geweest is en een wens voor wat gaat komen. Voor retail Nederland betekent kerst vooral: gekkenhuis in de winkel; verstand op nul en knallen voor een nieuw record aan omzet. Dat laatste hebben we weer goed gedaan dit jaar. Volgens Betalingsverkeer Nederland hebben we in het kerstweekend bijna alle pinrecords weer verbroken. Het gaat goed met ons!
Record aan pintransacties
Waar we in 2016 zaten op 17,7 miljoen pintransacties hebben we daar nu nog een flinke schep pecunia bovenop gedaan: met maar liefst 19,3 transacties op 23 december hebben we laten zien dat wij weer met geld durven smijten. Bij elkaar goed voor zo’n 3,3 miljard euro.
Pik een graantje mee van de kerstcash met Dutch Moving Media
Was het in uw winkel eerder een stille dag dan een heilige dag? Wilt u volgend jaar geen enkel risico lopen en gegarandeerd opvallen in alle kerstgekte? Wij van activatiebureau Dutch Moving Media zetten graag onze kerstmuts op om uw merk of product in de fonkelende spotlights te zetten! Juist in een tijd waarin de consument wordt bedolven onder de advertenties, reclames, kortingsacties en haast verzuipt in het feestgedruis, gaan wij weer terug naar de basis: persoonlijk contact. Onze promotiemedewerkers verkopen uw product met een lach en vertellen erover met passie. Wij nemen het moment om even stil te staan waar anderen door hollen en geven uw product een verhaal en het podium dat het verdient. Wij activeren met een persoonlijke touch!
Toch weer die bezinning en rust en aandacht voor de medemens.
Het is zò simpel.